التخطي إلى المحتوى
ريهام حجاج تهاجم السوشيال ميديا بسبب أزمة ويل سميث
ريهام حجاج

أعربت النجمة ريهام حجاج عن اعتراضها الكبير للسخرية الكبيرة من النجم العالمي ويل سميث وأزمته مع زوجته في الفترة الأخيرة، والتي أعلنت عن خيانتها له في وجهه في واحد من المشاهد أو الأخبار التي فجرت مفاجآت في العالم كله، حيث أصبح اسم ويل سميث واحد من أكثر الاسماء تداولا في العالم كله في الفترة الماضية، بعد الإعلان عن تلك الخيانة.

ونشرت الفنانة ريهام حجاج من خلال حسابها على فيس بوك معربة عن غضبها الشديد لتداول الأزمة قائلة: ” احنا الشعب الوحيد في العالم اللي دخل علي صور will smith و شتمه اقذر الشتايم هو و مراته و عيلته بغض النظر عن ايه اللي اتكتب احنا الشعب الوحيد اللي دخل يكتب تعليقات في العموم مافيش بجد اي شعب تاني لا صيني و لا هندي و لا حتي في الشعوب العربية

وأضافت: “دا إن دل علي شئ فيدل علي الآتي: (مش الكل طبعا عشان في ناس محترمة بس اغلبية اللي بيستخدم السوشال ميديا للاسف).. اولا اننا اكتر ناس شتامين و نمامين و متنمرين (مع اننا مفروض متدينين 🤔 معرفش ازاي).

٢- خلصنا امراضنا النفسية و الحشرية علي نفسنا و كشفنا ارف بعض فقلنا نكشف نفسنا للعالم بقا.
٣- احنا الشعب الوحيد اللي تفاني في سوء استخدام السوشال ميديا و الحمد لله دا كان الانجاز الوحيد اللي حققناه منها
٤- هو مش مفروض نحشر نفسنا ونحكم علي حياة حد في العموم.. فمنتهي الفجر و القدر الحكم علي حياة حد لا هو من بلدك و لا ثقافتك و لا تفكيرك و لا تربيتك.